فیلتر کف شور در مدل بوگیر کد 05

فیلتر کف شور در مدل بوگیر کد 05

فیلتر کف شور در مدل بوگیر کد 05 با طراحی منحصر به فرد در سایت سویول تجارت  و  دیجی کالا موجود می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دارای سه گواهینامه بین المللی بوده و از دوام و استحکام بهتری نسبت به نمونه‌های قدیمی موجود در بازار برخوردار است. شکل این توری به صورت استوانه با ارتفاع 9 سانتی‌متر است و درون این استوانه یک محفظه استوانه ای دیگر قرار دارد.

فیلتر کف شور در مدل بوگیر کد 05-1

وزن این کالا بسیار سبک بوده و در بسته‌بندی مناسب به بازار عرضه می‌شود. طراحی ساخت این محصول بسیار جالب و منحصر به فرد است. مکانیزم عملکردی این توری به این صورت است که هم مانع ورود جسم سخت به چاه، و هم مانع ورود سوسک از چاه به محیط می‌شود. آب هنگام ورود به این توری به انتهای محفظه استوانه‌ای می‌رسد و سرریز شده و سپس وارد چاه می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود به عنوان صافی عمل کرده و مانع از گرفتگی چاه شود.

فیلتر کف شور در مدل بوگیر کد 05-2

محفظه‌های روی درپوش علاوه بر گرفتن مو، خروج آب خوبی هم دارد. به علت ساختار جالب این توری، شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که از بوی فاضلاب آزار نبینید. این محصول در رنگ های مختلف و خاص به تولید رسیده است و برای مشاهده سایر رنگ ها و اندازه ها،لطفا به صفحه فروشنده مراجعه فرمایید. نکته:برای عبور بیشتر و درخواستی جریان آب می توانید توری پنجره ای شکل بالای محصول را بردارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما